Godmorgon!

2007-12-31 | 12:09:39
JAG SA JU DEEEET! Gaaah
Jag skulle gå upp halv 10. Halv 10, men ändå så är klockan nu halv TOLV.
Åh, kanske skulle börja att komma isäng tidigare än 4 på nattta.
Jag somnade inte försen 4 igår, fast jag stängde av halv 4.
Men jag städade lite i rummet, mitt i natten. Tokstolle jag är! Haha..
Menmen...

Idag är det nyårsafton!! Gott nytt år säger jag! :)
Hoppas alla får en superduper bra dag och kväll med bra fester för er som
festar och allt vad ni gör.
Själv är jag ingen partyplinga så jag ska träffa en kompis senare och så ska
vi vara vid 12-slaget som vi har varit de senaste 4 åren kanske.
Och då, för fyra år sedan delade vi hjärta. Ni vet kompishjärta som man får
en halva var :P Haha, då hade jag typ 3 stycken halvor... :P

OHNEJ, hörde precis syster säga; DET SNÖAR.
Nejnejnej, vill inte haaa snö. Dock är det vattenpölar ute så det lär nog inte ligga
kvar, hoppas jag. Julen har varit nu, nu vill jag ha vår eller iaf så att man kan
gå med klackisar ute! :P

Gott Nytt År på er alla!
Puss♥


Kategori:Allmänt | Datum:2007-12-31 | Tid:12:09:39 Permalink




Kommentarer
^*~ Emma ~*^

Gott nytt år!

2007-12-31 / 12:22:50
http://courageo.blogg.se
Emmelie

Hahah jag brukar också städa lite mitt i natten det är ju då man har tid! :) Gott nytt år!

2007-12-31 / 12:41:49
http://mli88.blogg.se
SARA

GOTT NYTT ÅR! :D

2007-12-31 / 14:03:53
http://aamaziing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback