För det är sommar

2007-07-05 | 23:12:49
Shit, idag när jag och lillsyrran va i stan såg vi alla andra unga tjejer i typ samma ålder som vi
att nästan ALLA är skit bruna, redan nu liksom ! Usch asså, det är tråkigt att man inte blir
brun så snabbt, eller bler speciellt brun över huvudtaget... Så därför som systern min också
har bestämt att jag ska SLUTA sitta framför datan på dagarna när det är SOL ute.
Jag ska spendera all tid till solen, ist för datan. Därför betyder det att jag INTE INTE
kommer skriva i bloggen ofta
ALLS. Jag ska helt enkelt lägga ner min blogg tills vidare.
Eller iaf när det är sommar och soligt. Skulle det spöregna någon dag så kan ni alltid kika
in för då finns det kaaanske ett inlägg eller två.
Menmen, så alla vet varför jag inte kommer fortsätta. Sedan får vi se när det blir höst/vinter
om jag ev skulle börja lite smått med bloggen då.
Ni får ha det bäst och ut i solen med er också ! pöösss alla bästa <33

Kategori:Allmänt | Datum:2007-07-05 | Tid:23:12:49 Permalink




Kommentarer
Anonym

jag vet att jag skriver anonymt menmen
jag tycker absolut INTE
att du ska sluta med bloggen! visst under soliga sommar dagar är det ju klart men idag tex kan du ju skriva lite eftersom det inte är något väder för att sola, men du kan ju skriva ibland på kvällarna och efter sommaren, sluta inte med bloggen!!

2007-07-06 / 13:51:13
Felicia

nää, sluta inte blogga!

2007-07-06 / 14:45:58
http://feliciiaas.blogg.se
Zlatan

Blogga inte mer!!

2007-07-07 / 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback