HALLÅ!?

2007-06-30 | 00:12:22
Men seriöst ? Vad tänker vissa på? Jag hörde av min kära syster
som är en av de "mest aktiva" här på blogg.se att det är flera stycken som
KOPIERAR hennes inlägg ! Precis exakt hennes text som som har hittat
på och skirvit vad hon har tyckt, eller kopierat en bild av tex "önske outfit"
som hon då har gjort själv. Sen visade hon också att samma person
som kopierat flera av hennes inlägg också har kopierat inlägg från min blogg.
Hur kul tror ni det känns när man sitter och tar ut bilder från hemsidor och fixar dom
och skriver det man tycker och tänker om vissa saker så sitter någon och tar precis det
man har gjort själv. HALLÅ ? Vad tänker man på då? Hur kul är det då att veta att den kanske
blir mest aktiv genom att kopiera andras inlägg ? Fan jag blev inte glad när jag fick höra det!
Shit, hitta på era egna grejjer! Det är det som gör det kul att blogga jö!

image96
Jag vet att min lillesysters blogg är bäst, men måste ni kopiera hennes inlägg för det? Tss :P
www.cecilians.blogg.se
Kategori:Allmänt | Datum:2007-06-30 | Tid:00:12:22 Permalink




Kommentarer
Cecilia

hahahah sötnos :

2007-06-30 / 00:28:33
http://cecilians.blogg.se
Cecilia

thah shit vilken tönt, hon har raderat sin blogg nu? XD

2007-06-30 / 00:29:01
http://cecilians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback