Nya saker inköpta!

2007-06-29 | 23:57:08
Intimately BECKHAM - Åhlens 300 | Rött nagellack - HM 29.50 | Blåa tygskor - Esprit 299

image95
Ny inköpta saker idag!
Idag var jag,syster, brosan, mamma och min kompis i farsta centrum och
handlade en stund. Jag köpte en ny blå topp från gina som hade som en svart
rosett man knyter uppe vid "halsen" eller hur man ska förklara. Länt upp på tröjan
kan man också säga. Iaf, den kostade 149 kronor men jag kan tyvärr inte hitta
någon bild på den. Sen bytte jag min Ck one summer som jag fick i födelsedags
present mot Viktoria Beckhams parfym. Ett par blå Espritskor och rött nagellack
blev det också!

Vad tycker du om de nya grejerna?
k o m e n t e r a
Kategori:Fashion | Datum:2007-06-29 | Tid:23:57:08 Permalink




Kommentarer
Cecilia

fintfint :D

2007-06-30 / 00:26:51
http://cecilians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback