Torsdag

2008-07-31 | 08:30:35
Godmorgon!
Vaknade för kanske 3 min sedan och skulle gärna ha sovit en stund till men det
kan jag ju inte. Anna "sommarjbbar" i stallet och hjälper till med fixa vissa hästar
och sedan att luncha osv, så hon är redan där. Hon startar 7 varje morgon (!) :P
Men jag ska vara i stallet vid 9 sa vi.. :)

Snart ska jag byta om för stallet. Hmmmm... frågan är om man ska ha ridbyxor
eller shorts? Jag menar.. det kommer ju va sol och varmt och vi ska bara skritta
lätt eftersom Baron varit sjuk. Det blir nog shorts, så rider jag barbacka :P
Vi får se, vi får se :)

Ska väl ev kasta i mig någon macka nu, eller iaf göra i ordning en och ta med.
Puss


Kategori:Allmänt | Datum:2008-07-31 | Tid:08:30:35 Permalink




Kommentarer
Anonym

låter mysigt, själv tog jag med mig min pålle till stranden igår kväll och till min lycka var det ingen människa i sikte så jag gjorde en fuling, tog av sadeln och ridkläderna sedan red jag barbacka ut i vattnet med bara underkläderna på och simmade med henne.. urskönt och mysigt =)

2008-07-31 / 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback