3 nya köp..

2008-06-29 | 18:38:34

Hej på er!

Kom hem med 3 nya saker iaf :)
Ett par byxor, en tröja och en kjol. Älskar kjolen, den är helsnygg!
Bilder på det kommer lite senare. Sedan tänkte jag även visa det jag köpte i
Grekland
.. Det är inte mycket alls eftersom det mest fanns soveniraffärer där,
men en klänning köpte jag med och 2 väskor och armaband och lite sånt..

Känner mig helt nere idag även jag varit och shoppat lite och så.
Men usch, inget är kul just nu..
När vi var i Grekland var allt bra liksom. Man behövde inte tänka på så
mycket utan man bara var. Så just nu känns allt jobbigt..
Vill liksom bara krypa ut ur min egna kropp och sätta mig på närmsta plan
och flyga tillbaka till Poros och aldrig åka hem igen.
Men det blir väl kanske så om ett år eller så.. :(



Kategori:Allmänt | Datum:2008-06-29 | Tid:18:38:34 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback