Grey's anatomy! ;) och gosspi girl ofc
ååh vad svårt,
gossipgirl,
one tree hill
the hills
Kan inte bestämma oss!
greys anatomy
heroes
gossip girl
Svårt att bestämma sig =)
one tree hill
gossip girl
hmm tror att det är gossip girl som alla andra...och house.
True blood!
Men Prison break ligger nära intill.. haha :)
One Tree Hill är min absoluta favorit =P Sen älskar jag GG, DH, Grey's OC och alla dom där andra också men OTH är nr 1 ;P
svårt att bestämma sig ju, kollar på så mkt och älskar alla :D!
greys, dh, gossip girl, one tree hill, ugly betty. men greys är nog bästa :)
One tree hill eller Gilmore girl . Svårt val.
SATC och Vänner
One tree hill. Bästa serien. :)
Gossip Girl! Men Heroes ligger nära, och jag älskade Prsion Break förut, men nu är det helt klart gossip girl!
Sex And The City!!! Finns inge bättre, just love it!
Måste nog säga att Girlmore Girls ligger varmast om hjärtat - men det flest serier som går nu följer man. Heltids jobb :)
One Tree Hill & Sex and the City :)
det är väldigt många, men några av dom jag tittar på nu är grey's anatomy, desperate housewives, uggly betty, house och prison break.
The Hills!!
är ett stort fan ;)
även Sex and the city, desperate housewives och greys anatomy följs!
det var svårt det finns så många men tar dom bästa,
desperate housewives
gossip girl
ugly betty
s.o.s gute X'D
The hills :)
nog dom bästa :)<3
ONE TREE HILL <3
vem skulle ni nominera till Sveriges nya kvinnliga bloggare på Mix Megapol? :)
HOUS! :D
Jag tycker nog att Gossip Girl är den bästa just nu!! =)
och one tree hill :)
one tree hill och the hills helt klart ;D
one tree hill! just nu :) o genom tiderna räknas OC på delad etta ;)
The OC!
The Hills :)
The OC!
Shit va svårt kan inte bestäma mig.
One Tree hill
Gossip Girl
Heroes
Greek
1. Prison break
2. Heroes
3. Gossip girl
dom älskar jag men dem andra gillar jag. typ som grey's, oth, 90210, Oc, dh
Hmmm, jo det finns ganska många:
Desperate Housewives
Vänner
Project Runway
Godmorgon! vad ska du hitta på idag då?
Oj svårt, men favoriterna är Desperate Housewives, Gossip Girl och Prison Brek:)
guud va svårt, jag kan inte bestämma, men här är några jag gillar x)
The hills, Top model, Project runnway, so you think you can dance, Gossip girl... (:<3
har ni inte sett Deadwood, så har ni missat en bit teveseriehistoria.
DH, GG & OTH :D
kan inte välja mellan gossipgirl och desperate
The OC! :D
THAT 70'S SHOW! :)
ONE TREE HILL <3
Har två :)
The hills och gossip girl :)
gossip girl, one tree hill och desperate housewives : ))
Förut var det OC, men nu är det nog Desperate Housewives eller Gossip Girl. Två riktigt bra serier! :) Kram!
Mina favoritserier är; Veronica Mars, Dead Like Me, Pushing Daisies och typ Heroes :) Finns fler, men de här är väl de som står ut mest ^^
heroes såklart:D
gilmore girls, desperate housewives
Vänner!:)
OC var ju favoriten..
Men nu ser jag Grey´s Anatomy och Gossip Girl.
Ett litet tips: Gillade du OC så tycker jag absolut att du ska börja följa Gossip Girl, (om du nu inte redan gör det)
Kram!
OC var favoriten, och tyvär har ingen lyckats ersätta den. men jag kan alltid överleva på gossip girl (:
jättefin blogg, verkligen! Väldigt fin med vackra bilder.
Kram
Gossip Girl :)
Vänner är lungt min favorit-serie.
Men One tree hill, Gossip Girl, Desperate housewives, The hills och OC tycker jag också är riktigt bra.
Egentligen är alla de serierna mina favoriter :)
kram
De bästa tv-serierna jag vet är The Secret life of the American Teenager & Veronica Mars :)
Desperate Housewives!!!!!!!!!!
Prison Break.
Gossi Girl.
One Tree Hill.
och tillslut min kära underbara serie... OC!
Prison Break.
Gossi Girl.
One Tree Hill.
och tillslut min kära underbara serie... OC!
Greys anatomy, Heroes och Desperate Housewives :D
heeJ:) allt bra idag?
Desperate Housewives! :D fin blogg
DH :D
The Hills :))!
Gossip Girl
Desperate Houswives
Greys Anatomy
Det var O.C men nu har jag flera framförallt Greys, that 70 show och One tree hill
smallville eller heroes :)
sex and the city är min favorit:)
Ser alltid på the hills, så det blir det!
GOSSIP GIRL, utan tvekan. också 2 ½ men! ;)
Svår fråga, Desperate housewives, gossip girl, 2 ½ men, one tree hill och ugly betty! Förr var det självklart OC.. hehe
Måste nog säga the hills men annars var laguna beach en favvis förr!!!
Den va svår, för jag är verkligen en seriefreak. Innan var det Vänner, men eftersom den har slutat måste jag nog säga Desperate Housewives =)
1. Gossip Girl
2. Desperate Housewives
3. Heroes & Entourage mm.
:D
desperate housewives helt klart !!!! =D
Desperate houswives!!
Gilmore Girls, Gossip Girl, One tree hill, Grey's Anatomy, Desperate Housewives. jag tittar på det mesta :D
oj,
Lost, gossip girl, heroes, my name is earl, scrubs, DH... bland annat. ^^
the office eller gossip girl...lika bra!
SEX.... and the city :P
Lost! :) ha en bra dag
grymt fin blogg :O
bäst är nog HOUSE!
skulle bli APGLAD om du la en röst på min egenmålade snowboard i tävlingen här nedan! Bara ett klick på länken och ett klick i 5 stjärnorna så är det gjort. lätt som en plätt och din röst är GULD VÄRD!
http://makeover.extrem.com/2008/09/19/nakedsnowgirl/
du får en gööör mysig låt som tack för hjälpen! ^^
Marvin Gaye - Sexual Healing
ha det jättebra! ^^
Gossip girl :D
Hej,super snygg blogg du har.Skulle du vilja svara på min fråga i min blogg då skulle jag bli jätte glad ;D
kramar www.jossefiiinee.blogg.se
Desperate Housewives
Gossip Girl
Grey's Anatomy
De är mina tre i topp!
Ha en bra dag,
fantastisk fin blogg!
Hej,super snygg blogg du har.Skulle du vilja svara på min fråga i min blogg då skulle jag bli jätte glad ;D
kramar www.jossefiiinee.blogg.se
Jag har alldeles for manga,men nagra favvisar e :
Greys anatomy, One tree hill, Gossip girl, Californication, Greek o manga manga mer :)
kollde mycket på One tree hill förut.
Men nu blir det mest american funniest home video:)
gossip girl och miami ink :D
läs min blogg! pussen
Helt klart VÄNNER :) den slår allt!
Kram!
one tree hill! :)
Sex and the city. Finns ingenting bättre.
Svåååårt... GG och DH är favoriter, men samtidigt sörjer jag över Vänner och OC som var ABSOLUTA favoriterna. :)
Vänner och Förhäxad!! :D
Lagt ut lite auktioner på Tradera. En pälsjacka, kjol, pumps och klänningar.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1731969&filtertype=&sortby=
Heej!!
Ville bara tipsa om min blogg!! Jag skriver om mode/skönhet och min vardag. Ibland så kan det handla lite on inredning också, men det är inte så ofta. kolla Jättegärna in den!!
Kraam
Hm, det finns många men just nu är det nog one tree hill =)
desperate housewives! :D
Rekommenderar ni Patrik 1,5? =)
Jag gillar nästan alla serier som går nu,
-The Hills
-Gossip Girl
-Gilmore Girls
-One Tree Hill
Det var en svår men bra fråga! :)
Jag följer Gossip Girl, Andra Avenyn, One Tree Hill, House och Oskyldigt dömd.
Priset får nog gå till Gossip Girl eller Prison Break :D
INGEN SOM SKREV PRISON BREAK?!??!?!?!?
The hills eller one tree hill :D
Desperata hemmafruar, friends, gossip girl och SATC ofc!
FOTOBLOGG! LÄS, TYCK TILL OCH BEVAKA WWW.OVERALLT.BLOGG.SE!
Svår fråga, Brothers and sisters och Grey's och Gossip Girl och The Hills tror jag.
Gossip girl och Heroes! :)
Kan inte välja en! :) Fringe, Prison Break, 24, SATC, Desperate Houswifes, CSI, Greys..
one tree hill, utan tvekan!!
Gossipgirl defenitivt.
Kolla in min blogg
WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE
Xoxo/F
OC, Desperate Housewives, Gossip girl, Grey's anatomy, Sex and the city, Vänner, Top model, The Hills och one tree hill <3.
Vänner såklart! och så OTH :)
THE HIIILLLS! :D:D:D
du måste berätta allt när du kmr tillbaks!!! lova!
one tree hill, utan tvekan! :)
heeej sötnos:) allt bra?
One tree hill (ofc!!)
OC
Gossip girl
& Prison Break!
OC
Scrubs
The Hills
Top model
Grey's anatomy !
Säger som de flesta här :P Greys anatomy ;)
Vänner och House, helt klart!
ONE TREE HILL!
men även OC, desperate housewives och grey´s! :)
Prison Break, just nu!
Jag är sjukt avundsjuk på att du ev. ska dit. :P Varför tackade jag nej, ahh, är så sur på mig själv just nu, haha. Något sånt roligt kommer ju inte att hända igen.
Men iallafall, mina favorit tv-serier är The Hills, Gossip Girl, OC, Scrubs & Samanta Who. :)
finns ju många bra. men just nu är det nog gossipgirl och one tree hill :)
Sex And the City!
Oj vad svårt. Tittar knappt på tv längre så. Men när jag var yngre så var det nog Gilmore Girls som lockade mest :)
Gossipgirl e bra men THE HILLS E BÄST<3<3<3
Vänner helt klart!! ;D
Kan inte välja så jag säger 3
Vänner
Gossip Girl
Desperate Housewives
hääärlig blogg :))
hääärlig blogg :))
Åh jag älskar...
Uggly Betty
Desperate housewives
House
The Hills
Innan var det Ugly Betty och Desperate Housewives, men de börjar kännas väl utdragna och fantasilösa nu :S
Asså när börjar Gossip Girl igen? Eller har den börjat? Jag ser ingen reklam om den :/
Sv; Nej, kommer inte :/ Har sjukt mkt ångest över att jag tackade nej, för jag vet att det inte kommer att dyka upp något sånt roligt igen. Men hoppas du och din kompis har det kul, ifall ni ska dit?! :D
Gossip Girl och Desperate housewife halt klart!
Desperate housewives!
ehm jag har många, typ desperate housewives, grey's anatomy. sex and the city. cityakuten. :)
Kolla in det senate inlägget i bloggen :D
Ha en trevlig kväll!
ja skrev en kommentar i mitten..
ja lägger till heroes och desperate housewives.
ja skrev bara oth, oc , prisonbreak och gossip där.
THE HIILLS :D
ANDRA AVENYN<3, Heroes och Desperate Housewives!
OC eller top model :D
har du köpt armbandet i headern av oss?
gossip girl =)
Jag älskar faktiskt också the hills, men även DH och gossip girl är några av mina favoriter :)
HEROES!!<3 finns inge bättre! :D
Gossip Girl <33
1.one tree hill
2.gossip girl
3.the hills
Beverly hills eller melerose place...
One Tree Hill, Heroes, Kyle XY, Desperate Housewifes, Gossip Gril, the Hills och Vänner! De är bäst! Haha, jaaa, jag är en TV junkie! (A)
the hills och andra avenyn :)
Eh, Vänner! Vad ska man annars kolla på? Alla serier som är så patetiska. Som i DHW kommer en orkan, vad är det liksom?
Nej, VÄNNER, utan tvekan.
ps. du är grymt sööt :)
GREYS ANATOMY!:D
Desperate Housewives & one tree hill =)
Hm, ganska svårt, jag följer inte riktigt med några serier längre, men jag gjorde det mycket förut. Kanske OC är bäst, även om det inte kommer längre :)
THE OC definitivt;)
genom alla tider så är det vänner.
sen gossip girl, desperate housewifes och sånna :D <3
Prison break slår allt! =D
House är också bra ;)
Gossip girl! lätt :) Fast oc förut ;)
Criminal minds. Lätt!!
okej jag är typ största nörden så jag följer rätt många serier. men de största favoriterna är gossip girl, 90210, greek och desperate housewives :)
The hills såklart =) och desperate housewives!
Sex and the city ofc :D
One three hill utan tvekan! :)
andra avenyn ;)
the rachel zoe project & ugly betty! dina då? :D
Helt klart Gossip eller One Three Hill :D
Supernatural och
Sex and the city
desperate houswives och AN
gossip girl, prison break, oc och desperate houwswifes! :D
nej förresten, istället för DH så SEX AND THE CITY :D
absolut prison break! :)
Gossip girl, Grey's anatomy, Desperate housewives ,Uggly Betty , CSI , One three hill ..
Det är dom bästa pogramen ! ^^
Grey's Anatomy, finns inget bättre!
Prison break var mitt favorit en låång tid, men det är inte lika bra som det var förut :(.
desperatehousewives, onetreehill, gossipgirl, greysanatomy
one tree hill helt klart ;)
One Tree Hill och The Hills :D Och House såklart (;
GOSSIP GIRL <33
Sex and the City, of course ;)
Lilla Huset på Prärien är min absoluta favorit. Alla kategorier. :)
prison break, gossip girl, one tree hill & 90210 xD
Gossip Girl helt klart!
one tree hill <33
(sjunde himlen)
lost och gossip girl hahah :D
Desperate Housewives!
OC :D
OC :D
hehe,ANDRA AVENYN IN MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333