Bilder från shopping + dagens

2009-08-31 | 22:52:30
Hej!
Efter skolan åkte jag och Erika en sväng till Farsta!
Köpte två koftor, en tröja, ett överlack och ett puder. Tänkte visa bilder på
det imorgon.

Men vi tog lite bilder idag som jag kan dela med mig av:


erika till vänster och jag till höger! :)



nej erika är inte seriös på denna bild, haha söt ankmun gums<33

Här får ni även en liten glutt på vad jag hade på mig idag.
Jacka från H&M
Tröja från Monki
Jeansleggings från Vero moda
Converse


Kategori:Outfits | Datum:2009-08-31 | Tid:22:52:30 Permalink




Kommentarer
Becka med ett intresse för foto

Är det svarta jeansleggings?:D Gillar jackan strongt! Funderar på att köpa en!;)

2009-09-06 / 22:10:21
http://fotokalaset.blogg.se/
elin

Hej!



jag har rensat min garderob till priser fr 9 kr, besök gärna min blogg.



MVH, Elin.

2010-04-01 / 23:41:55
http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback