Äntligen fredag!

2009-05-29 | 07:53:45

Härlig prognos för min ort i helgen va? :)



Godmorgon!
Härligt med fredag! Idag börjar jag nio och ska bara göra ett enda prov, sedan
slutar jag så jag kommer nog kunna dra en halvtimme senare.. nice!
Då ska jag nog hem och sedan lägga mig ute och sola :)

Det blir så underbart såhär i slutet av terminen innan man går på sommarlov
för lektioner ställs in, och det blir som att man ska få "vänja sig in" i att få lov
nästan ju, haha! Att det inte blir lika hårt med plugg eller lektionstider utan att
betygen sätts och att man inte gör något vettigt på lektionerna :P
Men det är ju skitskönt ju, eller hur?

Jag ska sminka mig nu, ciao! ♥

Kategori:Allmänt | Datum:2009-05-29 | Tid:07:53:45 Permalink




Kommentarer
isabella l .

Aa :D Älskar sista veckorna (:

2009-05-29 / 18:16:11
http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback