Robinson

2009-05-30 | 20:06:56

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, eller egentligen ska jag inte behöva ursäkta,
eftersom det är så underbart fint väder ute så har jag varit ute hela dagen!
Har fått färg också, yeey! Sommaren är verkligen här nu, och imorgon kommer
vädret bli ännu bättre!

Nu ska vi äta grillat kyckling med potatis och sås och sedan kolla på sista
avsnittet av Robinson. Dock tror jag ju att jag vet vem som kommer vinna, får
se om jag hade rätt och om Tv4 gjorde ett litet misstag sist! Vissa av er vet ju
precis vad jag menar :)

PUSS på er! Vi hörs lite senare, ska bara försöka hitta den förbaskade
kamerasladden också så att ni kan få se gårdagens outfit. :)


Kategori:Allmänt | Datum:2009-05-30 | Tid:20:06:56 Permalink




Kommentarer
Emelie

när kommer del två på frågorna?:P

2009-05-30 / 21:07:19
isabella l .

Inte Ellinor va ? Fast jag hoppas det blir hon för vi är släkt (: Iiih :D Men antar att du menar Jarmo .

2009-05-30 / 21:17:49
http://issaah.blogg.se/
Johannaa

Vad var det tv4 gjorde ? ;p

2009-05-30 / 22:07:41
http://everythingdaily.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback