Måndag 29 mars

2010-03-29 | 07:58:23
Godmorgon!

Blev inte så mycket uppdatering igår men jag gjorde annat. Idag ska jag försöka mig upp för att åka till skolan. Hela helgen har gått till att lega i sängen och vilat eftersom jag varit sjuk. Känner mig bättre nu även om jag fortfarande är sjukt seg så kanske jag piggnar till när jag väl kommer upp!

Sedan i kväll ska jag, mami och syster iväg och kolla på Lisa Nilsson! Hon firar 20 år som artist och ska ha en konsert ikväll och vi har alltid lyssnat på henne när vi var mindre och jag gillar henne! Hon är en av de bästa svenska sångerskorna. "Himlen runt hörnet", "Långsamt farväl", "Varje gång jag ser dig".. ja de är bara några fina låtar! :)

Men först skola! Samhällskunskap, No och sedan nagellektion!
<3







Kategori:Allmänt | Datum:2010-03-29 | Tid:07:58:23 Permalink




Kommentarer
Eivindmarlene

Great site! Lots of useful information!

2011-05-09 / 14:58:23
http://eivindmarlene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback