Lördag 30oktober

2010-10-30 | 12:58:30
Godmorgon!
Hade en trevig kväll igår! Hade jättestressigt efter jobbet så hann inte uppdatera mer igår. Jag var redan sjukt trött igår när klockan närmade sig midnatt och egentligen skulle jag hängt med och lämnat pappa på arlanda imorse, han ska på affärsresa till Dubai. Men vid 2 började jag dra mig hemmåt och åkte och hämtade lillsyster i slussen som också varit och festat, älskar att ha bil och körkort :D

Jag, Anna och Erika var ju Beyonce från single ladies och Erika slutade 6 när Åsas fest började 7, så det var ju jättestressigt och vi kom till närmare 9, men man fick komma lite när man kunde som tur var :) Anna och Erika har tagit massa bilder med deras kameror eftersom min s-uuuuuger. Men jag har lite bilder på min sminkning jag gjorde!

Satte på snövit nyss, haha! Var sjukt sugen att se någon härlig gammal klassisk barnfilm och vi har snövit på dvd som vi fick lite på skoj i julas, även pinocchio och askungen! Passade perfekt denna sega morgon ;)



Kategori:Allmänt | Datum:2010-10-30 | Tid:12:58:30 Permalink




Kommentarer
Anna

Bara jag som fortfarande tycker häxan är grymt läskig? :P

2010-10-30 / 13:34:19
http://aannapannas.blogg.se/
Sara

Hej, har någon sagt till dig hur lik du är Lena Headey i Imagine me and you på din header? Det var någon annan bild du var ännu mer lik på här i bloggen. Tänker på det alltid när jag gå in här haha :) Tack för en bra blogg föresten!

2010-10-30 / 14:04:39
http://sarafaran.devote.se
johanna

du är så jävla snygg !!, tackm för en bra blogg :D

2010-11-05 / 16:11:54
http://johannagiidholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback