minns ni denna?

2011-02-06 | 22:22:08


Hej!
Jag har varit så sjukt seg idag.. åkte och hämtade syster på jobbet och sedan mest segat i soffan med en påse godis. Har inte haft så mycket inspiration idag som ni märker.. har inte kommit på något skoj att skriva idag, men imorgon är jag tillbaka :)

Satt och kollade igenom ett album på den här datorn (min stationära i mitt rum) och hittade en bild på kjolen jag sydde för några år sedan. Jag blev inspirerad av Elin Klings kjol som hon köpt på Topshop och bestämde mig för att sy en egen. Idag, ca 3 år senare ligger den kvar i min garderob, men har inte använts på.. 2 år kanske. Den är nästan för liten att trä på höfterna och jag gillar inte kjolen längre heller :P Men eftersom jag sytt den så åker den upp på vinden där min galaklänning jag sydde till blog awards förra året också ligger och även andra gamla saker som jag gjort under åren :)



Kategori:Allmänt | Datum:2011-02-06 | Tid:22:22:08 Permalink




Kommentarer
jennifer

Åh jag minns den! Den var så fin och du var så duktig :) haha

2011-02-06 / 23:40:55
http://jenniferjempan.blogg.se/
Ketti

I remember :P

2011-02-07 / 00:19:01
Lisa

oj.. vad det så längesen du sydde den? Shit vad länge jag följt din blogg.. Vad kul :)

2011-02-07 / 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback