Kreativitet

2012-08-26 | 13:13:24
Godmorgon!
Hoppas ni mår prima ballerina denna regniga och gråa dag! Jag mår bra men är trött, jag var ute igår för första gången på typ ett ÅR! Jag kan inte ens minnas senast jag var ute på krogen helt ärligt. Men har inte alls haft lust eller sug efter att gå ut senaste tiden (året haha). Lika så för mina vänner så igår körde vi på järnet och hade en riktigt kul kväll. Mötte upp några kompisar först på söder och sedan tog vi bilen vidare till city och dansade till stängning.

Idag kommer jag lägga all min tid på pyssel, wiee. Var och köpte lite material igår.. på ett byggvaruhus! Vi får se hur detta går :)

Kategori:Creative | Datum:2012-08-26 | Tid:13:13:24 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback