11:11

2012-07-07 | 11:11:54
 
Godmorgon!
Lördag idag och jag har sedan igår haft full rulle att städa här hemma. Det är ju så jäääkla kvaft ute så det är minst 25 grader inomhus. Även om man försöker vädra så blir det inte kallare. Så det blir som ett jäkla träningspass att dra dammsugarn och golvmoppen över golven i villan.
 
Ikväll kommer det lite folk hit, jag ska ha en liten sen b-day fest med grill och kubb :)
Hoppas ni har en toppendag! 
Kategori:Allmänt | Datum:2012-07-07 | Tid:11:11:54 Permalink




Kommentarer
Maja

Kan du mejla mig när du ser detta? Jag har en fråga gällande din blogg samt ett erbjudande.

Svar: Hej!Min kontakt finns i headern, [email protected]. Mejla mig om du vill ha kontakt ang sådant tack! :)
Elli

2012-07-08 / 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback