Kroppen steks i skuggan

2012-07-30 | 17:33:29

Hej! Där jag sitter just nu har jag bra anslutning till wifi så tänkte uppdatera lite! Idag har det varit den varmaste dagen som vi har varit här. Just nu är klockan halv sju på kvällen och det är 40 grader i skuggan.. När man går i skuggan så brinner det på huden typ, för med lite solbränna plus den värmen så kokar man! Vi orkar inte göra mer på dagarna än att hänga på stranden och ligga i havet, haha! Man orkar knappt gå till och från hotellet och stranden på ca 40-50 m! Så ni vet så uppdaterar jag mest på instagram denna vecka nu när vi är i Turkiet, så håll er uppdaterade där! :) @ellinorak heter jag där. Puss!

Kategori: | Datum:2012-07-30 | Tid:17:33:29 Permalink




Kommentarer
Anna

Och så mysigt, dina bilder får mig att längta ännu mer till min semester

2012-07-31 / 22:58:48
http://matkovich.blogg.se
Elisa

Var kommer din systers fina röda bikini ifrån?

Svar: h&m! Den är egentligen hallonröd/rosa :)
Elli

2012-08-04 / 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback