olycksfågeln

2012-07-24 | 13:51:39
Varning för äcklig bild i inlägget!
 
Heeeej!
Jag vet inte vad för fel det har varit men jag har inte kunnat ladda upp bilder på några dagar. Och jag tycker att en blogg utan bilder är aptråkigt. Så därför har uppdateringen varit kass senaste dagarna.

Det har hänt lite mindre roliga grejer de senaste dagarna.. Jag har fått mitt första getingstick som blir värre och värre för varje dag som går, idag är det större än 1 dm, börjar bli blått och är stenhårt och kokhett? Är det normalt? Getingarna höll sig i jorden och i kaninburen, runt 40 stycken från ingenstans. Jag hade minst 10 efter mig :(
 
Jag vaknade inatt av att hunden spydde i min säng. Jag som har spyfobi gick direkt och väckte papi som fick hjälpa mig.. hehe. Jag, mami och syster drar till Turkiet på torsdag och syrran kom hem med 39 graders feber i söndags. Här om dagen slog jag av en nagel så att halva nageln paja. Köttet är synligt och det blödde som tusan. Hmm vad mer.. juste! Jag tror jag håller på att få ögoninflamation i ena ögat också. KUL.

Förutom allt det så är jag glad att jag har semester nu igen! Men har inte haft världens bästa start på semestern direkt :)



 
 
Kategori:Allmänt | Datum:2012-07-24 | Tid:13:51:39 Permalink




Kommentarer
Hanna

Vilken otur du har haft! Hoppas ni får en trevlig resa i alla fall :)

2012-07-24 / 22:20:30
Charlotte

Du kan vara allergisk mot getingstick, så iväg till vårdcentralen och kolla upp det så får du säkert något som dämpar det också :)

2012-07-24 / 22:45:46
Lilly

Ouch, låter som om du har det riktigt kämpigt! Hoppas allt blir bättre, hihi :)

2012-07-24 / 23:21:14
http://liilly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback