GINA SHOES

2012-10-06 | 12:53:00
Hej! Igår hann jag göra massor på min lediga dag. Jag hämtade ut ett jättepaket, handlade lite, tog en fika med en kompis och sedan hann jobba hemmifrån. Idag skall jag slinga och klippa en kompis. Hon kommer hit om en timme ungefär så jag ska hoppa in i duschen nu!

Föresten, har ni sett att gina kommit ut med sin första skokollektion nu? Jag tyckte dock att kollektionen var lite platt och tråkig, de två par ovan var snygga men resten är inget jag skulle köpa tror jag. Hoppas på fler fina skor i framtiden! :)
 
 
Kategori:Fashion | Datum:2012-10-06 | Tid:12:53:00 Permalink




Kommentarer
Eleni

Jag gillade ett enda par utav deras skor, boots med en riktigt snygg klack men kommer förmodligen inte köpa dem trots allt haha.

2012-10-06 / 14:01:51
http://www.minendo.se/2012/10/behover-er-hjalp.html
Matilda

såg dig på tv nyss! på programmet "allt till salu", snygg du var!

Svar: haha åh det där är jättegammalt, snart ett år gammalt.. haha. att dom visar det fortfarande! :)
Elli

2012-10-06 / 16:19:52
Sissi

oj, det har jag helt missat - ska spana in dom nu :)

2012-10-08 / 15:08:21
http://enligtsissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback