NYHETEN ÄR HÄR!

2012-10-19 | 02:09:00


VET NI HUR SKÖNT DET ÄR ATT KUNNA BERÄTTA DETTA?
Jag har kämpat och jobbat med detta i månader, det är detta jag knipit igen om på bloggen och det är detta som fått bloggen att ligga lite åt sidan senaste månaderna - MIN EGNA WEBBSHOP! Jag har byggt upp hela hemsidan på egen hand och det har tagit tid, men ack så värt det är! Jag kan nu stolt presentera Fashionell.se!

En av mina drömmar har gått i uppfyllelse. Jag har äntligen efter över snart ett halvårs jobb öppnat upp dörrarna till min egna butik. Till en butik där nästan alla smycken är skapade av mig, drömfångarna är skapade av mig och tröjorna "like a boss" är desgnade och tillklippta av mig. Inom en snar framtid kommer butiken även få in fler linnen och även väskor till härliga priser! Namnet då? Fashion-ell (som i ellinor). Inte så dumt va? :)
 
Efter att jag gjorde en egen "like a boss" tröja och la upp den på instagram så fick den bilden runt 200 likes och runt 40-45 kommentarer över att folk undrade vart jag köpt den och att de ville köpa en likadan. Så jag tog beslutet att införskaffa mig ett gäng. Nu finns tröjan tillgänglig för både tjejer och killar och jag håller priset lågt på 200 kronor. Frakten är alltid på en fast låg kostnad på 18 kronor, oavsett hur mycket du handlar.
 
IN OCH KIKA NU!!  (Klicka på bilden ovan för att komma direkt dit)

Välkommen in 
 
 
 
Ps. Jag har sett att det är något fel med att kommenta. Det löser sig strax! Har ni frågor, mejla mig eller skriv på insta! ([email protected]  //  ellinorak på insta)
 
 
 
 
Kategori:Fashionell | Datum:2012-10-19 | Tid:02:09:00 Permalink




Kommentarer
Anni

Måste bara berömma dig! Skitsnyggt arbete du gjort!!

Svar: Åh tack!! :))
Elli

2012-10-19 / 07:29:38
Malyn

Herregud kvinna, du är ju helt fantastisk!

Svar: Tack!! :)
Elli

2012-10-23 / 11:22:45
Sandra

Hej! Jag tycker din blogg och din webbshop är så jäkla bra! Jag funderar på att skaffa mig en egen. Det verkar vara mycket jobb bakom att driva detta så jag tänkte bara fråga dig om du har något man ska tänka på? Hur tillverkar du alla dina smycken? De ser så proffsiga ut!

Hoppas på att du hör av dig, hade blivit så himla glad! Du är den bästa bloggaren och så snygg :)

Med vänliga hälsningar
Sandra Persson

2013-06-27 / 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback