VINNAREN ÄR

2012-09-07 | 09:40:00
Godmorgon!
Jag satt igårkväll och kollade igenom alla bidrag från tävlingen och det var inte lätt att välja en kan jag säga.. Många av er hade fina bidrag och jag önskar verkligen att jag kunde dela ut fler pris! Men nu har jag kommit fram till en, och den lyckliga vinnaren är Elin! Grattis fina du! Jag har mejlat dig. (Alla som hette Elin, in och kika nu! Spännandeeeee!)
 
Vad säger ni, sugen på ett till tävling snart? :)
 
Kategori:Allmänt | Datum:2012-09-07 | Tid:09:40:00 Permalink




Kommentarer
lollo

snälla ellinooor anna karin (tror jag de va) hahaha! nej men seriöst, snälla snälla snälla. när du ska göra tävlingar. ta nt me såna där man måste ha blogg elr facebok :( har inge av de..
Iofs, du kan ju såklart ha tävlingar med. men också utan :(

tack

2012-09-07 / 15:24:07
Elin

Tack så jätte mycket för att jag vann! Jag har skickat ett mejl till dig nu :) Jag är så sjukt glad!

Kram!

2012-09-08 / 20:53:45
http://colorsky.blogg.se
Elin

Fler tävlingar! :D

2012-09-09 / 09:18:40
http://bjerkesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback