xlash

2012-09-09 | 16:00:00
Nu jäklar skall mina fransar bli långa! Jag har länge tänkt testa på någon fransnäring men det finns ju hur många som helst att välja mellan. Men det fick bli Xlash som man läst och sett mycket om! Jag kan fixa för och efterbilder om ni också är sugna på att se om det blir någon skillnad! :)

Xlash finns att köpa HÄR och kostar just nu 399 kronor och räcker i ungefär 2-3 månader. 
Jag såg att det finns för och efterbilder från andra kunder på deras facebook sida och där syns det ju verkligen skillnad :)

Någon annan som testat denna produkt? :)



 
 
 
Kategori:Beauty | Datum:2012-09-09 | Tid:16:00:00 Permalink




Kommentarer
Bella

Jag började med den för ungefär tre veckor och ser skillnad. De är inte mörkare och tjockare men längre :)

2012-09-09 / 16:50:26
felicia

köp ricinolja istället! mycket billigare och bättre, 40 kr på apoteket, en gång i veckan dom växer som ogräs då! /tjej med aslånga ögonfransar ;)

2012-09-09 / 21:07:09
http://felicial.webblogg.se
Hanna

Jag har kört med vaseline i ungefär två veckor. Låter galet, jag vet, men det funkar verkligen! Värmer upp den mellanfingrarna och gnuggar in den på både övre och undre fransrad samt applicerar lite som om det vore mascara. Detta har jag gjort sporadiskt och inte alls på regelbunden basis. Trots det är skillnaden är otrolig och fransarna känns mycket hållbarare och spänstigare och det syns även att fransraden håller på att fyllas ut med nykomna fransar som kommer att göra stor skillnad när det får växa ut ordenligt. Tips tips!

2012-09-09 / 21:45:14
Elin

Inte testat men skulle vilja!

2012-09-09 / 22:01:58
http://hedberg-elin.blogspot.com/
Ellinor

Vill gärna se före och efter bilder :) har länge tänkt köpa neulash men det är så dyrt. Kul att se om Xlash verkligen fungerar.

2012-09-09 / 22:57:09
Pooofer

Jag har testat den i flera månader nu och har verkligen märkt skillnad :) Rekommenderar den starkt! Mina fransar har både blivit längre och starkare :D

2012-09-10 / 01:22:41
http://pooofer.webblogg.se
Mikaela

Jag har använt sen i slutet av Maj och det fungerar! :)

2012-09-11 / 08:02:08
http://www.memikaela.blogg.se
Lena

Jag har provat både Xlash, Neulash och Revitalash. Kortfattat så funkade neulash bäst på mig. Jag fick långa ögonfransar men efter två månader. Men sen höll det i sig rätt bra även om jag inte gjorde varje dag. Revitalash fungerade också bra. Mina ögonfransar blev tätta och långa men inte lika långa som med Neulash. Xlash hade någorlunda effekt på mig. Fransarna blev längre men inte så långa som Revitalash och Neulash gjorde.
Jag kör på neulash nu och rekommenderar det fast att fransarna kan bli lite ömtåliga i början. Jag fick många kommenterar efter Neulash också.

Revitalash och Neulash gav bra effekt på mig som har svårt att få långa ögonfransar. Kanske pga jag har en asiatisk bakgrund. Hår växer inte så mycket eller snabbt hos mig.

2012-09-11 / 10:18:07
http://nittio.blogg.se
Sarah

Hoppas det funkar! har inte vågat testa den än med tanke på att den kostar endel, men om den funkar kanske jag också vågar testa :)

2012-09-11 / 14:13:37
http://cometic.blogg.se
Sofie

Du är så sponsrad man kan bli :P

2012-09-17 / 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback