My little place

2013-01-07 | 22:46:07


Hej mina vänner!
Kul att ni är med i tävlingen, blir superglad för era fina ord också!
De senaste dagarna har jag jobbat på glitter, svarat på mejl och jobbat med Fashionell. Suttit med lite inköp till våren och nya kedjor är på ingång och massa snygga solglasögon! Jag blev inringd till glitter imorgon också, vi ska röja på lagret så jag ska strax krypa ner i sängen. Efter jobbet ska jag och min fina Carro hänga och jag ska göra hennes naglar!
 
Jag tänkte bara visa er mitt inimini "kontor", hihi. Det som får plats på bordet är skrivaren som går varmt varje dag med följesedlar och andra utskrifter, min dator och lite papper och pennor, häftapparat, visitkort mm. Det vackra som står på skrivaren är mina finfina skor som kom i veckan.. Jag beställde dem i mellandagarna och trodde jag prickat in perfekta 38,5or... men jag hade kollat fel! Så störande! Så dessa är i stl 38 och de är för små så jag måste skicka tillbaka och byta storlek. Älskar dem i alla fall, Nike air force 1. Fina grejer det där!

Nu ska jag utse en vinnare av tävlingen, sedan fixa några ordrar och sedan sova! Puss!
 
 
 
 
Kategori:Creative | Datum:2013-01-07 | Tid:22:46:07 Permalink




Kommentarer
Hanna

fint du har det :)

2013-01-07 / 23:00:01
http://whoishanna.blogspot.com
sara

vart har du köpt tavlan? skitsnygg :)

2013-01-08 / 13:17:51
http://sarareimhagen.blogg.se
louise

vad är det för macbook pro du har? :)vilken modell alltså

Svar: Oj mac book pro 13 typ haha!
Elli

2013-01-08 / 17:48:10
Anna

AAH så snygga!!

2013-02-10 / 19:58:21
yvonnet

Hej!

Väldigt snyggt sådär som du har fixat med hyllan och spotlightsen! Hur fick du spotlightsen att fästa mot hyllan?

2013-03-03 / 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback