LIKE DIAMONDS

2012-12-29 | 23:03:57
Hoppas ni haft en fin lördag! Jag har jobbat och stått i som frissa idag. Först klippte jag en kompis, efter det klippte jag både pappa och bror. Jag har fixat torrpreppen på mammas naglar (filat form på nageln, klippt nagelband, filat till tippar osv) som förberedelse till imorgon, då ska jag göra gelenaglar på henne inför nyår! :)

Från en sak till en annan. Har någon testat sånna här stickers till mobilen? Jag sprang på denna på bikbok igår och slog till direkt. Blev dock missnöjd med hur kass den satt framtill. Den var sne så att lite av plasten täckte kameran på pekskärmen. Sedan var den småkletig så att småhår fastnade överallt. Blev tokig så jag drog bort det idag, haha. Baksidan är snygg dock! Fäste det på ett svart skal för att fortfarande skydda mobilen :)

 
 
Kategori:Shopping | Datum:2012-12-29 | Tid:23:03:57 Permalink




Kommentarer
R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

vilka stoora och tydliga bilder du har, fint såå!

2012-12-30 / 12:05:41
http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
alicia siverman

Hej jag har en fråga till dig, har du något tips på något, kanske ett schampo eller hårkur mot fett hår? Jag tvättar håret var 3-4 dag men får ändå fett hår 2a, använder ibland torrshampo men det funkar inte så bra på mig. Och när jag duschar använder jag också alltid inpackning, kan det göra håret fett?

Svar: Hej!Jag har inget mirakeltips, vissa har också väldigt lätt att få fett hår. Men saker som du nämner kan hjälpa i längden. Försök inte att tvätta för ofta, ha inte i feta produkter i botten, inte balsam och inpackning i botten, borsta inte håret onödigt mycket och pilla inte i håret! Testa dig fram med torrschampoo så httar du säkert något som passar just ditt hår :) Lycka till! :)
Elli

2012-12-31 / 13:01:58
http://aliciasiverman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback