SANTA CLAUS IS LATE

2012-12-28 | 01:13:00
Hej! Jag klickade precis hem lite sena julklappar till mig själv! Några var på rea och några inte. För snart två år sedan köpte jag ett par svarta jeans med hög midja från bikbok. De satt som smäck i 3 timmar, sedan töjdes dom ut och har aldrig suttit bra sedan dess så jag slutade använda dem efter några gånger. De såg bara pösiga ut och man kunde stoppa ner en hel hand i midjan typ. 
 
Efter att ha läst mycket om Serious Sally by Rut m.fl.'s jeans så blev jag lite nyfiken på dem så jag klickade hem ett par i modellen "Olivia High Jeggings". Hoppas dessa är bra, någon som testat? Sedan fick det bli två tröjor också. All black... haha. Nu skall jag nog klicka hem ett par Nike Air Force 1 också i vitt! Hejhej jultomte-elli!
 
allt från nelly
 
 
 
 
Kategori:Fashion | Datum:2012-12-28 | Tid:01:13:00 Permalink




Kommentarer
Sofia

Jeansen är underbara, bor nästan i mina så får klicka hem ett par till:) kram

Svar: det är då man vet att jeansen är perfekta :)))
Elli

2012-12-28 / 07:35:32
http://sofianorborg.se
anna

Jag har upplevt samma sak med BikBoks jeans. Men ett par jeans jag fullkomligt älskar är dessa; http://www.lindex.com/se/dam/nederdelar/jeans/6903032/Skinny-jeans/?styleId=38007875

Jag skulle kunna ha dem på mig varje dag haha.

Svar: jaaa va skönt att ja inte e ensam :) tack för tipset! ska testa dessa nu när de kommer och annars vet ja att dessa kan va sköna också :) kramis!
Elli

2012-12-28 / 20:37:23
http://annahedlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback