BLACK STONES

2013-01-29 | 19:38:10
 
Hade mycket att göra igår efter helgens alla beställningar! Så himla överlycklig :) Fashionell har även börjat få kunder från utlandet vilket också är superkul! Har kunder i Norge, Tyskland och Australien nu. En av kedjorna (lionking necklace) är slutsåld men jag satt och beställde nya idag så de kommer nog inom en vecka igen och nyheter är påväg!
 
Jag måste bara visa er detta fina armband jag fick av finaste Carro i julklapp! En spontan liten klapp som jag öppnade på julafton. Så jävla fin!! Den går i silver och har svarta stenar runt sig. Tack igen wifey 
 
 
 
 
Kategori:Shopping | Datum:2013-01-29 | Tid:19:38:10 Permalink




Kommentarer
Alice

Tackar för att varan kom så himla snabbt!
Bild på halsbandet jag köpte om du är intresserad på min blogg :)

2013-01-30 / 20:09:24
http://starsandsisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback