IDOL

2007-11-30 | 20:15:56
Är det någon som har ngt intresse av att se idol längre?
Från förra veckans BIG FLOPP när Daniel åkte så känns det inge roligt
längre. Att Anderas är kvar är ju helt sjukt.
Aja..

Idag har dagen varit lång men rolig :)
Camilla va sjuk så jag va själv heeeela dagen. Nästan :)
Hannah och hennes pojkvän kom och jag klippte ju henne. Efter det tog
jag lunchrast (Vid halv 5..hehe) och då gick vi och kollade på skor och sånt.
Sedan slutade jag vid 6 och då hämtade mamma mig. Vi åkte och köpte
pizza. Nu har vi precis käkat och nu har de fixat upp till idol.
Jag har på tvn i mitt rum, men kommer inte kolla så mkt. Piss tråkigt.
Skulle inte ALLS förvåna mig om Amanda eller Marie åkte idag.

Hur har ni haft det idag?

image1329
Amanda ska sjunga No one med Alicia Keys. Hur tror ni det går?

Kategori:Allmänt | Datum:2007-11-30 | Tid:20:15:56 Permalink




Kommentarer
Mark

Varför får du klippa människor? Du är ju inte utbildad frisör? Jobbar du heltid där. Eller gårdu i skolan?

2007-12-01 / 09:46:20
http://nucci.blogg.se
Stardoll Cheats

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-16 / 20:47:46
http://www.stardollcodes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback