Lista

2007-11-29 | 15:41:33

LÄS det är kul, ni får reda på lite mer grejer om mig än vad ni egentligen visste!

OBS.
Det är okej att fråga om självmorden..

Många har frågat förut om de får fråga ens. Men det är bara att fråga på.

UTSEENDE:

[ ] Jag är kortare än 160cm.

[x] Ibland tycker jag att jag är ful.

[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var en annan färg.

[ ] Jag har vänner som aldrig sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har haft/ har tandställning

[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[x] Jag har mer än två piercingar. (Har 4 hår i öronen)

[x] Jag har fräknar.



FAMILJ:

[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[x] Jag har rymt hemifrån.

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[x] Jag vill ha barn nån dag.

[ ] Jag har mist ett barn.


SKOLA/JOBB:

[ ] Jag studerar.

[x] Jag jobbar. /Praktiserar, typ jobbar 1 ggr i veckan)

[x] Jag har somnat i skolan/ jobbet.

[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.



RESANDE:

[x] Jag har åkt mer än 300 km på en dag.

[x] Jag har flugit.

[x] Jag har vart utomlands.

[x] Jag har bara varit inom Norden.



FÖRHÅLLANDEN:

[x] Jag är singel.

[ ] Jag är i ett förhållande.

[ ] Jag är förlovad.

[ ] Jag är gift.

[ ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.

[ ] Jag har skiljt mig.

[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.



ÄRLIGHET:

[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[ ] Jag har smygit ut utan lov.

[x] Jag har ljugit om vart jag är för mina föräldrar.

[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.

[x] Jag har fuskat i ett spel.

[x] Jag har skolkat från en lektion. (1 gång)



DÖDEN:

[ ] Jag är rädd för att dö.

[ ] Jag avskyr begravningar.

[X] Jag har sett någon dö. (Hehe, min hamster som avlivades. Då dog han i min hand)

[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[x] Någon nära till mig har begått självmord. (2 st. Senast var förra söndagen "/   )



MATERIALISM:

[x] Jag äger en iPod eller mp3-spelare.

[x] Jag äger något från H&M.

[ ] Jag samlar på serietidningar.

[ ] Jag äger något jag har köpt på E-bay.

[x] Jag äger något från Diesel. (Inte längre...)




RANDOM:


[x] Jag kan sjunga så bra att andra kan lyssna på det.

[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[x] Jag ser på nyheterna. (Så ofta jag hinner, vilket inte är varje dag..)

[x] Jag svär ofta.

[x] Jag sjunger i duschen. (Ibland)

[x] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar. (Om jag har tråkigt så händer det väl)

[x] Jag är bra på att baka.

[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.

[x] Jag vet hur man skjuter.(luftgivär iaf =))

[ ] Jag är kär i kärleken.

[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.

[ ] Jag tror på spöken.

[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. (Om jag vet om den)

[x] Jag är väldigt kittlig.

[x] Jag älskar mörk chocklad. (Choklad över huvud taget )

[x] Jag spelar dataspel och/ eller TV-spel.

[x] Jag är bra på att minnas ansikten.

[ ] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv. (FRISÖR) hehe



Kategori:Allmänt | Datum:2007-11-29 | Tid:15:41:33 Permalink




Kommentarer
Julia

Fyfan vad hemskt, vem har tagit självmord? :O :'| stackars dig gumman

2007-11-29 / 17:33:36
http://juuliam.blogg.se
Mark

Slänger iväg kommentarer till dig. Men ta det som att jag finner din blogg intressant. Kan man bli något sötare än dig? Knappast.

2007-11-29 / 19:08:00
http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback