Heidi & Spencers fjanterier!

2008-04-29 | 07:47:08
Heidi Montag, Titta vilken fin bak min flickvän har!




Heidi Montag, Ska vi pussas?



Spencer Pratt, Heidi Montag och Spencer Pratt har svårt för att bestämma sig!




Heidi Montag, Spencer Pratt vid Heidi Montags sida på HeidiWood visningen!




Heidi Montag, Hur orkar dem..?




Heidi Montag, En puss för kamerorna.



Heidi Montag, Seglen ser bra ut Spencer... bra jobbat!




Heidi Montag



Heidi Montag



Heidi Montag, Och så en liten puss framför kamerorna.




Heidi Montag, Puss på dig älskling!
Bilder: Posh24


OSV OSV OSV...
Jag kan inget annat än bara skratta åt alla patetiska "vi är så kära" bilder
som finns på Heidi och Spencer från The hills.
De syns alltid posandes framför paparazzifotograferna. Det gör hela grejen
patetisk. Skulle ni kunna tänka er typ.. Nicole Richie ställa sig och posa
såhär framför paparazzis? Det skulle inte jag kunna tänka mig.

Det är ju alltid sånna bilder som är liksom "HOPPSAN, paparazzis, det
hade vi ingen aning om". Det stör mig :P
Snälla dumpa Spencer, Heidi! För din egen skull!



Kategori:Creative | Datum:2008-04-29 | Tid:07:47:08 Permalink




Kommentarer
Cicci

Hej jag har en fråga angående The Hills haha?
Är det en realitysåpa eller är det nått manus dom följer? Jag fattar ingenting då jag ser den, men har ändå börjat fastna lite smått.

2008-04-29 / 07:55:56
http://ciccihallberg.blogg.se
LC

De posar rejält mycket, alldeles för mycket! Men varför är man så patetiskt och posar alltid VARENDA gång paparazzikamerorna åker upp, förstår mig inte på det.

Synd att Heidi är ihop med Spencer iallafall, han har skitdåligt inflytande på henne.

2008-04-29 / 14:54:57
http://laurenconrad.blogg.se
Sara

Skulle inte förvåna mig om de ringer till paparazzisarna själva!! Puckon båda två!

2008-04-29 / 17:11:04
http://candis.blogg.se
Anonym

jag tycker heidi är bitchig mot spencer och han borde dumpa henne.

2008-04-29 / 19:53:24
Abdirahmantiril

Keep the good works comming.

2008-10-21 / 08:37:57
http://abdirahmantiril.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback