FREDAG

2008-02-29 | 08:19:31
Godmorgon på er!

Har ni sovit gott? Det har jag, men inte under den senaste timmen som jag
tänkte sova :p Min morgonpigga pappa kom in i rummet och sa att han skulle
sätta på en virussökning på datan, av ngn anledning ska det ta jätte lång tid att
söka.. Så han kom in pigg och glad i rummet klockan 7 typ.
Han började prata med mig och försöka väcka mig lite genom att hålla på
och babbla och aaah. Hahaha söt han är, så jag har varit vaken sen 7 men
legat och segat i sängen. Men det är ganska skönt det med :P

Idag är det Fredag, sista dagen på sportlovet och jag ska jobba...
Meeeen jag valde själv att jobba idag. För jag tänkte bara gå till 2 idag, och då
behöver jag bara jobba till 2 nästa vecka när jag egentligen ska jobba till 6.
Så jag delar upp det lite liksom :P
Det ska bli kul för min kompis Anna ska ta bussen med mig nu på morgonen,
sedan ska jag klippa henne där, om jag får. Men det tror jag går bra, och sen
ska vi gå på lunch tsm och sen ska jag jobba kvar den sista tiden som finns :p

Nu ska jag äta lite, klä på mig och sedan kaanske fixa ett peace armband.
Om jag hinner! Dagens outfit kommer jag be Anna fota sen så den kommer in
i eftermiddag :)
Kram på er


Kategori:Allmänt | Datum:2008-02-29 | Tid:08:19:31 Permalink




Kommentarer
Beis

Nja, jag sommnade så sent och vaknade för tidigt :P Det där lät som en härlig fredag :D

2008-02-29 / 08:29:37
http://beis.blogg.se
Beis

Nja, jag sommnade så sent och vaknade för tidigt :P Det där lät som en härlig fredag :D

2008-02-29 / 08:32:48
http://beis.blogg.se
Cicci

Heej, ursäkta om jag är sen på att svara, men jag hade inte sett din bloggsdress förrän nu... så jag trodde inte jag kunde svara. Jajja jag är ju rätt ny på det här ändå! :)
Du frågade om jag hade sportlov, och nej det hade jag inte då.. Men nu har jag =) eller nästa vecka. ska bli så jävla underbart! Vi är väll sist i Sverige tror jag, men då har vi ju iaf det bästa kvar också!!!

2008-02-29 / 08:48:31
http://ciccihallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback