Lite brunare iaf..

2008-06-29 | 23:22:00

3e dagen i Grekland..



Denna tog jag dagen innan vi åkte, alltså i fredags.

Jag kan verkligen inte säga att jag är speciellt brun.
Jag menar.. jag har varit i Grekland i 2 hela veckor och är nästan lika brun som
alla jag träffat som varit i Sverige under dessa 2 veckor.
Det har varit soligt varje dag i Grekland. Under 3 dagar var det en värmebölja
och upp till 40 grader i skuggan medans det varit lite sol och massa regn
när vi varit borta.

Men benen som jag alltid varit bara om har fått sig en snyggare färg iaf.
Även om det inte är speciellt mycket..



Kategori:Travel | Datum:2008-06-29 | Tid:23:22:00 Permalink




Kommentarer
emy

nog har du allt fått lite färg. det kommer märkas mer när du kommer hem till sverige och ser alla blekfisar.

2008-06-29 / 23:33:08
http://emscatwalk.blogg.se/
Camilla

nog alltid är det färg du har fått. :D jättefint. jag vill också ha sån härlig färg. :D:D avis

2008-06-29 / 23:40:08
http://artondejuni.blogg.se/
denise

Jag har varit i Turkiet där de var över 35grader i skuggan varje dag :) Det var härligt! Lite brun är man ivarjefall. o man märker nu i sverige hur alla andra e blekare än en;D

2008-06-30 / 10:33:52
http://danajs.blogg.se/
Amanda

Hej söta du! =)

hitta in på din blogg & blev helt förtrollad av din stil & alla dina fina kläder!

jag skall själv till utomlands snart och letar efter ngn söt bikini- bilden på dina ben & en bikiniunder del + en mp3, herregud vilken najz bikini. vart har du köpt den ?

kramkram!

2008-07-01 / 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback