liten update innan sängen

2009-06-27 | 01:37:25

Hej mina fina läsare!
Har inte uppdaterat något mer eftersom vi har haft gäster, men det hoppas jag
ni kan respektera :)

Fick massa fint denna gång också, så jag ska visa er imorgon vad jag fick!
Just nu sitter vi ute på altanen med brasa och myser allihop, fast snart håller
brasan på att slockna och vi alla ska snart sova. Jag är supertrött så jag tänkte
gå och lägga mig nu typ.

Hoppas alla haft en underbar dag!


Kategori:Allmänt | Datum:2009-06-27 | Tid:01:37:25 Permalink




Kommentarer
isabella l .

Japp =) Dagen började med att man vaknade upp på soliga Mallorca . Fortsatte med flyg hem och nu sitter jag här i mitt rumn och har knappt hängt med på dagen ;) Bilder från dag 1&2 finns iallafall på bloggen så kika gärna o kommentera =)

2009-06-27 / 01:52:16
http://issaah.blogg.se/
Julia

God natt =) din blogg är bäst!=D

2009-06-27 / 02:39:13
Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-06-27 / 03:01:58
http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback