Dags att nanna!

2009-05-29 | 00:41:00

Jag i måndags


Nu är jag typ klar med pluggningen. Kan provet till imorgon nu tror jag!
Skönt att få halva delen gjord. Ska bara göra ena delen för den andra har
jag inte hunnit skriva alla frågor till (var sjuk under den perioden) så jag
och min lärare kom överrens om att jag kunde dela upp provet i två delar!

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta gaddarna och sedan knoppa!
Sweet dreams


Kategori:Allmänt | Datum:2009-05-29 | Tid:00:41:00 Permalink




Kommentarer
Danne

Sov sött söta du! Du har möjligtvis inte en söttjej kompis som är singel? Alla mina polare från har lagt ut sig som kontaktannonskillar på min sida. Alla är snygga singlar som letar efter den rätta bloggtjejen. Kika förbi o hitta den rätte :P



Kram

2009-05-29 / 00:55:41
http://ennytidennystrid.blogg.se/2009/may/utkast-en-hel.html
isabella l .

Sweet dreams are made of love <3

2009-05-29 / 07:14:01
http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback