Gratisbio till gratis presentkort

2010-08-20 | 14:19:21

Jag får ibland frågan hur jag själv tycker man bäst samlar ihop poänggratisbio för att få presentkort gratis. Och det jag använder mest är inte erbjudande där man köper saker för att få poäng utan jag göra dagliga besök hos Gratisbio. Besöker hemsidor och får poäng för det, loggar in, svarar på vänförfrågningar, svarar gästboksinlägg osv.

Det jag gillar mest är att man får gratis presentkort och just att man kan välja mellan så många olika stora butiker som H&M, Åhlens, Nelly, Cubus, Bikbok, Ginatricot, Kicks, Ica osv osv.




En liten lista på saker du kan göra för att få poäng gratis (vissa dagligen):

Loggar in på Gratisbio, 0,5 poäng/dygn;
Skriver i någons gästbok, 0,5 poäng/dygn;
Blir vän med en annan medlem eller när du svarar på en vänförfrågan, 0,5 poäng/dygn.
Betygsätt annonser, 0,5 poäng/dygn.
Skriver i forumet, 0,5 poäng/dygn.
Chattar aktivt med någon, 0,5 poäng/dygn.
Tar emot våra nyhetsbrev och klickar på länken längst ner i brevet, 1 poäng/mail.
Du kan få 5 poäng om du laddar upp en giltig profilbild


Till och från finns det även hemsidor man får poäng av att endast besöka en gång vilket jag gillar också! Det var mina tips för att tjäna poäng helt gratis på gratisbio! Det tar sin lilla tid, men den som väntar på något gott väntar aldrg för länge, visst? :)

Är du inte medlem? Bli det! Blir du medlem genom mig (KLICK) får du 75 poäng i startpott! Najs va? :)

Kategori:Allmänt | Datum:2010-08-20 | Tid:14:19:21 Permalink




Kommentarer
gunilla

orka hetsa andra bara för att du själv ska få massa poäng...

2010-08-24 / 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback