Onsdag

2010-06-30 | 11:49:36

Godmorgon bloggen! Igår skrev jag ett inlägg som jag såg nu inte kommit upp av någon anledning, mobilbloggade så det kan ha blivit något knas.

Igår låg jag och solade rätt länge och senare på eftermiddagen drog jag och mötte upp erik och emma på en äng och så satt vi där och njöt av solen och värmen. Efter det åkte vi och hjälpte Anna att flytta. Hon håller på att flytta så vi började med flera lådor och massa andra prylar. Vi drog och käkade ute och sen vid halv 12 kom jag hem och då var jag så trött och hade ont i huvudet så jag slaggade i soffan ganska tidigt :P


bild från mobilen igår som skulle kommit upp,, hmhmmm%&(¤% haha


Kategori:Allmänt | Datum:2010-06-30 | Tid:11:49:36 Permalink




Kommentarer
-

snälla svara på denna frågan!

använder du någon sololja?

isåfall vilken?

hur tar man på den och hur mycket ska man använda?

ska man ha solfaktor under ?

2010-06-30 / 11:53:20
Frida

du är så himla söööööt!! :)

2010-06-30 / 14:05:59
http://friidie.blogg.se/
---hej

ursäkta men jag börjar bli riktigt irriterad på det här. jag har ställt denna frågan ett par ggr nu. tjänar du pengar på din blogg, isf hur mkt? snälla svara på denna frågan. skriv det i ett inlägg alr nåt? förresten, älskar din blogg (A)

2010-07-01 / 01:41:29
Emma (And a little more)

Jag har precis köpt en sån där mobil, tycker den är jättebra! :)

Hugs

2010-07-06 / 11:26:50
http://emmaschulz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback