NAILPOLISH x2

2012-04-25 | 14:48:00

Idag var det en fågel som viskade i våra öron att Bikbok hade 50% på HELA sortimentet så jag kutade dit på min rast. Möts av en 1058993576439 meter kö och kläder hängde här och där och det var kaos. Fanns inte en chans i världen att jag orkade stå i den kön, hittade inte ens något som var värt den kön. En brud svimmade, blödde näsblod och det var bara en tjej i kassan medans hennes kollegor sprang omkring och hängde ordning i butiken… Hm.

Så jag kilade in på kicks i stället och hittade två fina lack från Kicks egna märke. Har inte testat deras lack än, så imorgon ska ni få se resultatet tänkte jag. Ni vill se mer naglar – då ska ni få se mer naglar :)



Kategori:Nails | Datum:2012-04-25 | Tid:14:48:00 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback