7 DECEMBER

2012-12-07 | 13:33:22
Hejhopp!
Hoppas ni alla mår bra och har klarat er hela från all snökaos som ställt till så mycket de senaste dagarna. Onsdags var ju en helt galen dag här i Stockholm. Det var ju riktig snöstorm och man såg max 15-20 m framför sig på vägarna. Jag fick skjuts av pappa till jobbet för att slippa ställa bilen på en oplogad parkering i ca 30 cm snö och jag kom faktiskt till jobbet i tid och kunde öppna butiken. Men dock fick jag stå där ensam i nästan 8 timmar ensam utan rast för min kollega satt insnöad i sitt hus och inga bussar, tåg, tunnlbana, taxi eller pendel gick, stora vägar var avstängda och bilar och lastbilar låg överallt i diken och mitt på gatorna.

Min chef var ute och krigade för att försöka hämta min kollega men det tog henne 5 timmar att ta sig fram när den sträckan annars tar normalt max 30 min, haha! Fatta vad sjukt!! Tillslut kom de fram och jag och min kollega böt av varandra och min underbara chef körde hem mig för att sedan åka tillbaka och vänta till stängning för att köra hem min kollega. "När jag ändå är ute och åker" sa hon, haha! Så himla snällt!

Såfort vinden lugnar sig och solen tittar fram nu såhär två dagar senare är det ju så himla vackert ute. Hunden älskar denna snö. Det är ca en halvmeter ute nu och han drunknar ju i snön, men ACK så kul man kan ha. Haha gosen! 

Kategori:Photos | Datum:2012-12-07 | Tid:13:33:22 Permalink




Kommentarer
Malin Aurora

Åh så fina bilder!

2012-12-19 / 22:10:15
http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback