CHRISTMAS EVE

2012-12-25 | 21:46:18
 
Jaha, så var julen typ över då! Vi hade en riktigt mysig julafton igår med släkt, god mat och massa sötsaker. Jag tycker fortfarande inte det känns som att julafton har varit, det kan bero på att jag jobbade dagarna innan mitt i den stressiga julhandeln. I morgon är det back to work som gäller!
 
Jag fick jättefina klappar och idag på juldagen har vi bara hängt i soffan och glott på Sons of Anarchy och julfilmer. Såg nyss Victoria Secret show 2012 också, man dör ju lite över deras superkroppar! Just nu rullar Pretty Woman på tvn, en helt underbar film. Hoppas ni haft en riktigt bra jul också! 
 
 
 
Kategori:Photos | Datum:2012-12-25 | Tid:21:46:18 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback