Im coming back

2012-12-02 | 01:47:59
Hej bloggisar! Åh jag får ångest varje gång jag kikar in här. Jag såg att senast jag uppdaterade var snart 5 dagar sedan. HALLÅ.. det är inte okej, haha! Jag ska bli bättre, lovar! Igårkväll hade jag en riktigt trevlig kväll med ett gäng vänner med spel, bastu (ISKALLT att springa med bikini typ 50 m fram och tillbaka i snön) och lite allsång, haha! Det var en killkompis till mina vänner som var sjukt duktig på gitarr så han stod för musiken typ hela kvällen!
 
En annan sak - Jag tycker det är helt underbart med snön som kommit! Här i Stockholm har vi minst 1 dm som har legat några dagar. Jag hoppas den är här för att stanna till jul! Det hjälper även så mycket vid produktfoto till shoppen för det blir ett helt annat ljus inomhus än när det är mörkt och grått ute.
 
Har fått in lite nyheter under dagen till Fashionell, in och checka! Superfina enligt mig! :)
 
Kategori:Creative | Datum:2012-12-02 | Tid:01:47:59 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback