Lucia

2012-12-14 | 00:14:20
Godkväll finisar. Hade en helt galen dag på jobbet idag, riktigt härligt att se att julhandeln är i gång på riktigt nu! På eftermiddagen lussade ett litet luciatåg genom centrum med levande ljus och körsång. Supermysigt faktiskt! Efter jobbet så käkade jag middag och sedan dess har jag suttit och drägglat åt Sons of Ararchy.
 
Pappa och jag har börjat följa den serien för några dagar sedan och vi kör avsnitt efter avsnitt. Det går inte att nöja sig med ett avsnitt på en dag, haha! Dom är ju så jävla heta också, Jax och Opie... Jag som aldrig trodde att jag skulle tycka att långhåriga killar med långt skägg skulle va heta. De är så bad guys de kan bli så det spelar nog en stor roll också, haha. Nu är vi inne på säsong 2 och ikväll har vi tog sett 5 avsnitt redan.

Hoppas ni haft en mysig Lucia!

Kategori:Photos | Datum:2012-12-14 | Tid:00:14:20 Permalink




Kommentarer
Molly

Är också på säsong två! Tycker dock att Jax ska klippa sig lite men Opies skägg...!!.. trodde aldrig jag skulle säga det men haha :D

Svar: ahhhh de e så heta som de är!! kan dock tycka att opie kanske ska cutta sig lite i ses 5 har sett bilder, han har typ längre än mig ;)
Elli

2012-12-14 / 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback