PULL THE TRIGGER

2012-12-17 | 18:00:00


Idag rullade det in 14 nya modeller av linnen, tröjor och sweatshirts på Fashionell! De tidigare like a boss tröjorna tog snabbt slut i storleken M så jag kände att jag ville beställa in nya. Jag slog på stort och valde ut riktigt fina och bra plagg i miljövänliga tyger, dem är suuuupermjuka och sköna. Like a boss finns även i grått nu!

Pull the trigger då. Jo, jag kände att jag ville göra en till tröja. Jag satt och lyssnade på Rihannas "man down" och började rita lätt på en pistol och på den vägen är det. Pistolerna är ritade av mig i blyerts i grunden. Blev faktiskt jävligt nöjd för en gångs skull!

Om ni är sugna på att beställa innan jul, skicka in er beställning så snart som möjligt, senast onsdag 19/12 så har ni eran beställning hemma redan dagen efter om posten sköter sig! :)
Hope u like it!
 
 
 
 
Kategori:Creative | Datum:2012-12-17 | Tid:18:00:00 Permalink




Kommentarer
stina s a

snyggt tryck... men kanske inte så lämpligt med skolskjutningen som var nyss, eller alla kring som är pågående..

2012-12-17 / 19:31:45
http://stinasa.blogg.se
Johanna

Gud va duktig du är! Jättefina tryck:)

2012-12-17 / 23:56:48
Anonym

Snyggt tryck men ganska osmakligt med tanke på skolskjutningen som precis var i USA...

2012-12-18 / 13:49:41
Anonym

Allvarligt talat? Tror ni på riktigt att Elli här kunde förutse skolskjutningen? Det tar flera månader att gå från skiss till produkt så att ni sitter och skriver så är jädrigt osmakligt utav er...

Svar: Tack kära du! :)
Elli

2012-12-18 / 18:41:16
FELICIA ANDERSSON

Hejhej!
Din blogg blev precis rekommenderad bland kommentarerna på min blogg och jag hänger inte riktigt med. Har du en egen webbshop? Gud vad coolt. Älskar tröjorna. Ska ta och beställa hem en nästa månad tror jag.
Kram på dig!

Svar: Hej! Vad roligt att höra!! :) Jajemensan, öppnade upp den i slutet av oktober :) Vad roligt!!!! Trycken är designade och ritade av mig :) Det tkr jag absolut du ska, hihi! Kram :)
Elli

2012-12-26 / 22:34:39
http://feliciaandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback