LIKE DIAMONDS

2012-11-14 | 11:51:28
 
Jag har ÄNTLIGEN införskaffat mig ett nytt mobilskal. Mitt gamla var helt repigt och jag hade tröttnat så mycket på det. Det finns i en ljusrosa och mörkrosa modell också. Jag har egentligen inte tänkt så mycket på skalet under alla de veckor vi haft det på jobbet. Men det var under förra veckan som det plötsligt sa pang och jag blev kär! Så nu glittrar min mobil så fint! Skalet finns på Glitter och kostar 100 kronor.
 
 
 
Kategori:Shopping | Datum:2012-11-14 | Tid:11:51:28 Permalink




Kommentarer
Matilda Dahlgren

superfint skal :)

2012-11-15 / 09:03:03
http://matildadahlgren.blogg.se/
hshahidi (instagram)

Hej Ellinor! Jag har följt din blogg i 3 år och jag vet inte om du vet vem jag är, men jag följer dig på instagram också. jag är den tjejen som t.ex. bad dig om en donut video. anyway! jag har en fråga... som du kanske vet spelar chris brown på globen på måndag och jag behöver sälja min parkett ståplats biljett eftersom jag fått tag på en golden circle biljett istället. det skulle göra mig så himla glad om du kanske kunde kolla om någon är intresserad av min biljett? det kommer du nog inte göra, men tack så mycket ändå! ha en trevlig helg!

2012-11-16 / 16:53:40
JUNITJEJ

Vilket fint skal!

2012-11-21 / 20:32:48
http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback