DANNY & ALEX I MIN TRÖJA

2012-10-29 | 14:23:39
(Jag har fått tillåtelse av både Danny och Alex att lägga upp bilderna här)
 
Här har ni några snygga bilder på Danny och Alex som bär min "like a boss" tröja! Tröjorna finns ju i både dam och herrmodeller, i t-shirts och linnen. Nu är storleken M slut i både vitt och svart och som det ser ut just nu så kommer de inte komma in just nu utan det kommer dröja lite.. Ni får veta varför senare! :) 
 
Jag är för övrigt så glad för alla fina mejl och alla fina ord ni ger mig mina fina, söta läsare. Ni är bäst! 
Ni hittar tröjorna på Fashionell.se!
 
 
 
 
Kategori:Creative | Datum:2012-10-29 | Tid:14:23:39 Permalink




Kommentarer
natalie

Häftigt! :)
Har en fråga. Vad heter typsnittet du använder i din header och i menyn över headern? Skulle bli så tacksam för svar! :D kram

Svar: Det heter didot :)
Elli

2012-10-30 / 14:21:50
http://www.nataliejohanssons.blogg.se
hanna

Åh skoj för dig att du har egen sida nu med dina fina grejer! Kul att snyggingarna har dina plagg. Grattis ;)

2012-10-30 / 21:17:27
http://littlehannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback