DELON

2012-10-26 | 14:00:00
 
 
Jag tror att jag kan ha skrivit om denna produkt tidigare, men har jag inte det så vill jag bara tipsa er om denna underbara lilla lotion. Jag har aldrig fastnat för någon annan lotion än denna tidigare. Jag tycker de flesta är rinniga, klibbiga, luktar FÖR starkt, tar hundra år att sjunka in osv osv..

Denna Aloe Vera krämen använder jag på kroppen och som handkräm. Man är klibbfri bara någon minut efter att man smörjt in sig, den doftar fräscht och den återfuktar huden utan. De bästa av allt och kanske det mest komiska är att jag köper denna lilla älskling på ÖB för en tjunga eller liknande. HELT GALET. 
 
 
 
 
Kategori:Beauty | Datum:2012-10-26 | Tid:14:00:00 Permalink




Kommentarer
NICOLE

Bra tips där :)

2012-10-26 / 20:36:23
http://nnnnicolee.blogg.se
Jonna

Eh jag är säkert dum eller någonting när jag inte vet vad ÖB är förkortning av. Snälla berätta? :D

Svar: Precis, ÖB är överskottsbolaget :)
Elli

2012-10-26 / 23:28:14
Elisa

Jonna: ÖB är Överskottbolaget.

Svar: :))
Elli

2012-10-27 / 12:08:45
stajny.

Jobbade på ÖoB för inte länge sen. Kommer ihåg att jag faktiskt provat den där hudlotionen, jag förstod inte varför den sålde så bra. Men antar att allas hud är olika :)

Väldigt fin blogg btw!

2012-11-08 / 02:09:39
http://stajjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback