HANDMADE NECKLACE

2012-10-21 | 15:33:00
 
 
Har jobbat med Fashionell hela helgen, superkul att ni beställer! Jag har haft ett lyckorus hela helgen, ni alla är så fina, min familj och mina vänner är så underbara och stöttande! Det har blivit ett gäng sena nätter de senaste dagarna men jag njuter av varje sekund. Jag har även försökt lösa problemet med kommentarerna här i bloggen, nu skall det vara löst.. Har suttit hela dagen med det! Nu är det några småfel bara men man kan kommentera ialla fall.

Jag tänkte köra på en tävling lite senare, vad tycker ni om det?
Ovan har ni handgjorda smycken av mig från min shop Fashionell! Nu ska jag fortsätta packa ordrar 
 
 
 
 
Kategori:Creative | Datum:2012-10-21 | Tid:15:33:00 Permalink




Kommentarer
emmy

En tävling låter som en kalasbra idé! Och vilka fina smycken :) KRAM

Svar: Då kör vi!! Och tack fina du!! :)
Elli

2012-10-21 / 18:43:38
http://emmyjohannas.devote.se/
Linn

Riktigt fina smycken! Du är grym! :-)

Svar: Tack fina du! :)
Elli

2012-10-22 / 19:19:28
http://linnmt.devote.se
Lollo

OMG! sjuukt fina greeejs! Men du du du! Har du tänkt på göra mobilväskor (iphone 5) med den lycko saken med fjädrar?!?! Skulle fan beställa tusen direkt! :D loooove your blog

Svar: hur menar du lollo? :) infinity? glory? :)
Elli

2012-10-23 / 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback