for my hair

2012-09-04 | 22:05:00


Hårtips! Mina favvis produkter bortsett från det jag använder i duschen för mitt hår är dessa tre goingar, alla från Maria Nila såklart. Jag praktiserade ju på Maria Nila i hela 3 år under min frisörutbildning så sedan dess är jag fast vid dessa produkter.
 
Instant shine, Root boost och Soft spray. Instant shine är en utredning/balsamspray som används på fuktigt hår. Root boost lyfter rötterna från hårbotten. Produkten masseras in i fuktigt hår. Soft spray är ett mjukt spray som är helt underbart! Den ger stadga men gör så att lockar och annat håller sig mjuka. Alla produkter finns att köpa på olika frisörsalonger.
 
Kategori:Hair | Datum:2012-09-04 | Tid:22:05:00 Permalink




Kommentarer
Karin

De vill jag prova!

2012-09-05 / 01:01:43
http://karinolofsson.se
Matilda

Åh vilka bra tips, ska verkligen prova! Är hårproduktsjunkie, men tycker det är svårt att hitta riktigt bra och prisvärda :)

2012-09-05 / 13:33:58
http://abbsyloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback