SOME INSTAPICS

2013-02-20 | 22:36:34
 
Rövdålig update här, i know.. Men det är kul att det är så många som kikar in här varje dag ändå, får lite dåligt samvete för jag vet ju att det är ett gäng som faktiskt inte har instagram (som jag uppdaterar dagligen). Vill inte att bloggen ska bli en tweet-liknande blogg utan här vill jag visa arbeten som jag faktiskt lägger ner tid på, inte uppdatera "bara för att" med massa kassa mobilbilder. Men jag VET att jag kommer köra igång mer när det blir ljusare ute och våren kommer! Håll ut! :)
 
Nu kommer ändå 4 kassa mobilbilder, haha! Första bilden är på mitt CRAZY hår jag hade idag, sov med två tvistade korvar på huvudet och det blev såhär, haha. Andra är snygga stjärnskottet Zara Larsson i mitt "Pull the trigger" linne från fashionell!!!! Galet kul att se denna vackra tjej i ett plagg som jag designat och ritat motivet av! Cupcaken har lilla jag bakat, första gången jag bakade sånna i mitt liv och dessa gjorde jag till jobbet då vi hade alla hjärtans dag event på glitter! Sedan är det en liten pussbild till alla mina instaföljare + ni ser ett halsband från Fashionell där också, älskar det! :)
 
 
 
Kategori:Fashionell | Datum:2013-02-20 | Tid:22:36:34 Permalink




Kommentarer
Annelie

vad heter din instagram? :)

Svar: ellinorak :)
Elli

2013-02-21 / 00:15:51
charlotte

Håret blev ju jättefint, visa gärna hur du gjorde :)

2013-02-22 / 16:24:09
Rebecka

Skulle du kunna göra ett inlägg om hur du fick ditt hår så? Det är jätte fint!:D

2013-02-23 / 22:24:49
Emma

jag undrar samma som de över! Kan du visa hur du gjorde det lockiga håret? Jättefint verkligen!

2013-03-01 / 10:36:45
Jessica

Håller med dem andra! vad menar du med "tvistade korvar"? haha :) Visa gärna hur du gjorde för det var sjukt snyggt! Varför inte i en video?
Hur som helst en bra blogg, puss! :)

2013-04-07 / 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback