SONS OF ANARCHY

2013-01-09 | 23:23:53
Så sitter man här igen och tittar på Sons of Anarchy, nu är vi inne på mitten av fjärde säsongen och vi är helt fast. Fortfarande så rullar vi avsnitt efter avsnitt och man kan ju inte riktigt hejda sig från att inte se mer utan vi känner oss tvingade att stänga av när klockan närmar sig ett, haha. Lille pappi och jag. :)

Jag trodde aldrig jag skulle tycka att dessa skäggiga karlar var snygga men ACK så fel jag har, dom är ju dödsheta haha! Både Jax och Opie, Juice och deras hojar.. haha. Mums!

pics: tumblr
 
 
 
Kategori:Photos | Datum:2013-01-09 | Tid:23:23:53 Permalink




Kommentarer
Clara

Älskar din blogg!! Jag skulle bli så grymt glad om du kollade in min med!:)<3

2013-01-12 / 10:38:54
http://www.clarra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback