Tisdagsmorgon.

2008-09-30 | 09:38:07

Varför lägger jag upp en snöbild för? Sluta nu elli!!

Godmorgon! Idag mår jag som igår kväll. Allmänt svag och trött så därför är jag
hemma idag så att jag är helt pigg imorgon, för imorgon är det ju salongen
som gäller, och jag måste jobba imorgon. Och för att orka med hela dagen
imorgon 10-18 så vilar jag upp mig helt ist.

Usch. Såg att det varit frost inatt! Nu börjar vintern komma, eller vadå?
Jag hatar just den här tiden. Antingen kan det få vara snö, då är det inte lika
kallt som det är när vinarna är iskalla och när man går ut så sticker det i näsan
bara för att det är så kallt. När det är snö blir det som en annan luft. Det är
mysigt när det är så mycket snö så att ljudet ute är nerdämpat och att det
knarrar när man går. Hihi :P

Nej nu ska jag inte snacka mer om snö. Helst av allt vill jag ha sommar.
Så det så! :P Puss


Kategori:Allmänt | Datum:2008-09-30 | Tid:09:38:07 Permalink




Kommentarer
hertiginnorna

MYSIG BILD!!!

men nu vill man ju ha sommar :D





HAHAHAH

2008-09-30 / 09:43:41
http://hertiginnornaafgefle.blogg.se/
Mia & Becca.

Mysigt.

2008-09-30 / 09:51:40
http://slynor.blogg.se/
Julia

Älskar snö och vinter :) får vara svinkallt och ingen snö, så länge det inte regnar och är slask! Men mysigast är det när det ligger snö på marken förstås :)

2008-09-30 / 11:16:36
http://starlas.blogg.se/
Kajsa

du är alltid hemma för småsaker. bara gå och bita ihop :P hur blir det när du är vuxen tror du om du är hemma 2-3 dagar varje vecka? :P för lite ont i huvudet eller lite hängig. skilland med 40 graders feber och magsjuka. men du kanske aldrig avrit så sjuk någon gång så du vet. för detta lär du inte klaga över då om du varit sjuk på riktigt

2008-09-30 / 14:52:38
Mickan

Vad tyckte du om det senaste The Hills avsnittet? Helt förunderligt att ingen har slått ner specner. Fy fasen. äckligare människa får man leta efter!

2008-09-30 / 20:07:14
http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback