Anna är påväg!

2009-04-30 | 20:57:02
Heeeeeeeeej bloggen!
Vilket dag det har varit idag, känns inte ens som jag gått i skolan idag för det
känns som att det var i går eller något, men så är det ju inte :P
Började dagen med frisör och fick MVG på båda mina jobb, uuuhlala :) Sedan
när vi hade lunchrast hade treorna mösspåtagning men det slutade tydligen
med att någon misshandlades (några kom i slagsmål) så att polisen kom dit
och grejer.

Sedan hade vi bild och vi fick måla med oljefärg, sådär lagom kul eftersom den
lektionen började med att mina armar och väska fick fullt med ljusblåa fläckar
av någon som inte gjort rent bordet innan våran lektion (!!!). Efter bilden hade
vi matteprov och det känns som att det gick bra iaf!

Efter deeeeet så (puuh, skriver på för fullt!) hämtade mamma upp mig från
skolan för hon hade precis själv slutat så då åkte vi till centrum och där köpte
jag ett par nya solglasögon som ni kan få se sedan! Köpte även med mig
massa tjöckisgrejer till ikväll :) Sedan så när vi kom hem så ö-körde jag syster
till gullmarsplan (på motorvägen och allt, hihi) och sedan åkte vi hem och
käkade tacos.



Nu är Anna påväg hit för myskväll! De andra drog precis för att kolla på någon
brasa men jag pallar fan inte följa med, tycker det är rätt tråkigt att stå där och
glo, haha men visst kan det vara lite mysigt ibland, men nu... näe :P

Vi hörs lite senare!
Ska hälla upp chips, cola och fixa dip och grejer.
Puss!♥


Kategori:Allmänt | Datum:2009-04-30 | Tid:20:57:02 Permalink




Kommentarer
isabella l .

Fin bild =)

2009-05-01 / 16:00:50
http://issaah.blogg.se/
Rez

Älskar din blogg, speciellt din ''gör det själv'' kategori!

2009-05-05 / 23:44:11
http://wylmite.blogg.se/
Anonym

loooooooooooooooove din blogg!!!!!! jag funderar på att börja stylist =D

2009-12-12 / 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback