Ny klippkam

2009-12-28 | 22:28:50



Hej! Liten snabb update från Anna här, har lilldatorn med mig.
Köpte en ny klippkam när vi köpte saxen också. Den är superhärlig och mycket lättare än klippkammen ifrån skolan. 

Varför den har en kortare pigg är för att det underlättar när man ska dela in håret :)
Den kostar 95 kronor exl moms så typ 120 kr något ink moms. Men det är en klippkam så inget en som inte är frisör skulle köpa kanske hehe ;)
<3


  

Kategori:Shopping | Datum:2009-12-28 | Tid:22:28:50 Permalink




Kommentarer
Stina

hej!



Jag såg en kam/borste någon gång i aftonbladets bilaga som man kunde använda speciellt till blött hår, som tydligen skulle slita mindre på håret. (detta var länge sen så jag har inte kvar tidningen). Har du möjligtvis någon aning om vad jag menar och vet du vart man kan hitta en sådan? :)

2009-12-29 / 01:20:57
http://happyt.blogg.se/
Nina

Hej ^^ Läste ett inlägg om din nya frisörsax förut idag, haha, grattis till den! :)



Är själv ganska kreativ och skulle vilja prova på att klippa mig själv (och kanske lite kompisar, pojkvän o.s.v.) och undrar då vart (om det går) det går att köpa en frisörsax för en billig peng (den du fick kostade ju säkerligen en hel del). Bara att kunna leka/öva lite med. Tack ^^

2009-12-29 / 02:29:11
Matilda

Jag har en sådan kam :) den är skitbra!

2009-12-30 / 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback